Citeste postarile Pawn Cars

Blog-ul nostru

Toate postarile
NOUL MERCEDES EQB – NEMȚII LANSEAZĂ VERSIUNEA Ă ȘI MAI ÎNDRĂZNEAȚĂ A LUI GLB

Noul Mercedes EQB completează gama de mașini electrice EQ. SUV-ul compact cu șapte locuri își face debutul la Salonul Auto de la Shanghai.

Versiunea cu emisii zero a lui GLB calcă pe urmele predecesorilor săi: SUV-ul EQC, compacta EQA și limuzina pezentată recent, EQS.

Noul Mercedes EQB măsoară 4.684 milimetri în glunime, 1.834 milimetri în lățime și 1.667 milimetri în înălțime și are un ampatament de 2.829 milimetri. Este, așadar, puțin mai lung decât GLB și mai înalt decât GLB, dar lățimea și ampatamentul sunt identice.

Pentru a sublinia apartenența la gama EQ, și EQB vine cu o parte frontală de culoare neagră, iar farurile și stopurile sunt unite de o bandă luminoasă LED. Clienții pot comanda jante de până la 20 de inci cu design special, în două sau chiar trei nuanțe.


Pot lua loc la bord șapte pasageri. Cel de-al treilea rând de scaune este standard în China și opțional în Europa. Pot lua loc acolo pasageri cu o înălțime de până la 1.65 metri. EQB intră astfel într-un segment de nișă al mașinilor electrice cu șapte locuri. Tesla Model X se regăsește în acest segment. Model S, în schimb, are două locuri în portbagaj, orientate cu spatele la sensul de mers.

Noul Mercedes EQB propune un portbagaj cu un volum de 495 de litri și 1.710 litri când bancheta este rabatată. Sunt valori trecute în contul versiunii cu cinci locuri. Cea cu șapte locuri vine cu 465/1.620 de litri.

Noul Mercedes EQB, o mașină electrică inteligentă

Modelul vine standard cu navigația cu funcție Electric Intelligence. Aceasta calculează cea mai rapidă rută, luând în considerare topografia, condițiile meteo și necesitatea unei opriri la o stație de încărcare.

Șoferul de EQB va beneficia și de prezența sistemului MBUX (Mercedes-Benz User Experience), bazat pe inteligență artificială.

Clienții chinezi vor primi mașina cu un motor electric, care va dezvolta 292 de cai putere. Versiunile europene rămân încă un mister. Mercedes-Benz menționează însă, că modelul va fi disponibil atât cu tracțiune față, cât și cu tracțiune integrală și implicit, două motoare electrice.

Versiunea de lansare, EQB 350 4MATIC, vine cu bateria cu o capacitate de 66,5 kWh și o autonomie de 419 kilometri, conform standardului WLTP. Nemții iau în calcul și versiuni cu autonomie mai mare.

Constructorul auto premium anunță un consum de 16,2 kWh/100 de kilometri. bateria se poate încărca la stații cu curent alternativ de 11 kW și la stații cu încărcare rapidă și curent continuu de până la 100 kW. În acest, încărcarea de la 10 la 80% a unității de stocare a energiei durează aproximativ 30 de minute.

Ca orice Mercedes, și EQB a fost supus unor teste dure de siguranță desfășurate de producătorul german. Astfel, bateria este protejată pentru a nu fi străpunsă de obiecte ascuțite.

Mercedes și-a echipat noul EV cu o serie amplă de sisteme de siguranță. Se regăsesc pe lista de dotări standard Active Lane Assist și Active Brake Assist. Suplimentar, clienții pot alege și pachetul Driving Assistance.

Noul Mercedes EQB va fi produs la uzina Kecksemet din Ungaria și la uzina Rasttat din Germania. Pentru clienții chinezi, mașina va fi construită local. Bateria va fi furnizată de uzina Accumotive din Kamenz, Germania și de fabrica Jawor din Polonia.

Citeste


NOUA SKODA KODIAQ CEL MAI MARE SUV AL CEHILOR ESTE ACUM MAI MODERN, MAI TEHNOLOGIZAT

Noua Skoda Kodiaq vine cu un look nou și tehnologii de ultimă oră. Modelul mizează pe succesul înregistrat din momentul lansării sale pe piață. Peste 600.000 de unități au fost construite.

Constructorul ceh a operat o serie de modificări de design. Mașina vine acum cu o grilă a radiatorului mai dreaptă, bare și o capotă redesenată. Apar faruri noi, mai înguste, cu tehnologie LED în echiparea standard, Full LED Matrix opțional. Skoda îi trece în cont un look care atestă veleitățile în off-road ale modelului.

În partea din spate își fac apariția un difuzor nou și stopuri noi, în forma literei “C”.

Noua Skoda Kodiaq vine cu o cabină modernizată

Cabina lui Kodiaq mizează pe confort și pe o atmosferă dinamică. Lumina ambientală LED și cusăturile contrastante creează un spațiu modern. În premieră în gama Kodiaq sunt disponibile scaunele ergonomice cu reglaje electrice, încălzite și ventilate, echipate cu funcție de masaj.

Noi tipuri de tapițerie sunt disponibile. Clienții care vor comanda liniile de echipare Ambition sau Style vor primi scaune cu tapițerie confecționată din materiale reciclate.

Se regăsește la bord un volan nou. Standard, este vorba despre un volan multifuncțional cu două spițe, în timp ce versiunile Sportline și RS primesc unul cu trei spițe.

Funcțiile mașinii pot fi comandate și prin intermediul unui ecran tactil de 9,2 inci. Se poate comanda opțional un instrumentar de bord digital de 10,15 inci, care poate fi configurat în patru moduri diferite. Apare modul cu numărul 5 în cazul versiunilor Sportline și RS.

Clienții pot alege unul dintre sistemele multimedia Bolero, Amundsen și Columbus, toate având cartele eSIM integrate și posibilitate de conexiune Apple CarPlay, Android Auto și MirrorLink. Asistentul Laura poate primi comenzi în 15 limbi, printre care cehă, engleză, germană, franceză, italiană și spaniolă.

Skoda a lucrat și la capitolul “siguranță”. Funcția cruise control adaptiv este activă până la o viteză de 210 km/h. Sistemul de frânare automată de urgență vine cu funcție de detectare a pietonilor și bicicliștilor. Au fost instalați senzori noi în partea posterioară pentru a-i avertiza pe cei aflați la bord în cazul riscului de coliziune din spate.

Noua Skoda Kodiaq – motorizări

Cinci motorizări sunt disponibile în gama Kodiaq. Versiunea de bază este cea pusă în mișcare de motorul 1.5 TSI cu 150 de cai putere și funcție de dezactivare a cilindrilor în sarcină parțială. Această unitate este cuplată la o transmisie manuală cu șase rapoarte și este disponibilă exclusiv cu tracțiune față.

Versiunea echivalentă cu motor diesel este 2.0 TDI cu 150 de cai putere, cu transmisie automată DSG cu șapte trepte și dublu ambreiaj, care poate fi comandată cu tracțiune față sau integrală. Cei care vor mai mult pot alege un 2.0 TSI cu 190 de cai putere sau un 2.0 TDI cu 200 de cai putere.

Versiunea de top rămâne Skoda Kodiaq RS cu un motor de ultimă generație. Este vorba despre unitatea 2.0 TSI, 245 de cai putere și transmisie automată DSG. Dispare din gamă versiunea RS cu motor diesel.

Citeste